torsdag 15. mars 2012

Heisann! nå er det veldig lenge siden, og jeg tenke jeg skulle fortelle litt om hvordan det har vært siden sist update!

I år har jeg deltatt på alle Sparebank 1 show&style konkurransene som har vært, og jeg har fått noen resultater. Først stopp var på Oppdal, vi bodde på hytta til Espen Bjørnstad og det var litt av og en tur! Vegard Hokstad vant konkurransen sammen med Vebjørn Svorkmo.

Midt i uken tok jeg meg litt fri fra skolen og dro til Funesdalen med Steffen Hamre, den turen er kanskje det største høydepunkten så langt i sessongen. Kjempebra park, sol og luksus på hotellet. Steffen er ikke bare flink på ski, han er også en av de hyggeligste menneskene jeg har møtt. Vi har det alltid lættis når vi er sammen!


Helga etter var det Ålen som stilte som arrangør, der ble det gjennomført slopestyle og big air. Jeg kom meg videre til finalen i slopestyle, og tilslutt havnet jeg på en 3.plass!

Her er et bilde:

I midten Vegard Hokstad, til venstre Sivert Reiten og til høyre meg selv.

På kvelden ble det en kjempefest, og det var sinnsykt morsomt! Dagen etter var det Big Air, kun 5stk var påmeldt, og forholdene var relativt dårlige. Jeg bestemte meg for å ikke kjøre, pga beinhardt føre og formen.

Helga etter var det Vassfjellet som stilte som arrangør, på Fredag var det railjam. Det var et utrolig høyt nivå faktisk, og man måtte virkelig gå ''all in'' for å kvalle til finalen. I finalen satte jeg alle triksa mine (blind 630av canonbox, 270på450av flatbaren og switch hardway 450av flatbaren). Jeg kom på en 2.plass, mens Vegard Hokstad vant igjen!
Her er et bilde:

i midten Vegard Hokstad, til venstre Julian Werkland og til høyre meg selv.

Etter 2.plass'n valgte jeg og Vegard å dra ut på byen, og for en tur! Masse folk, god stemning, rave og masse øl! Dagen etter var det big air, formen var ikke topp og derfor missa jeg ganske hardt i kvalikken. Gjett hvem som vant? Joda, Vegard Hokstad..

Nå er konkurransene ferdig for ei stund, og nå blir det vår-shred resten av sessongen før russetid og fyll!
Akkurat nå er jeg innlagt på sykehus faktisk, det er noe i inni kroppen min som blør, og legene sliter med å finne ut hva det er. Det kan være alvorlig, og det kan være noe mindre alvorlig. Får svar på mine CT-røgnten bilder i morgentidlig. I værste fall misser jeg Megapark som starter 22.Mars, men akkurat nå tenker jeg mest på å bli frisk. Helsa kommer alltid først, selv om det er utrolig kjipt hvis jeg går glipp av årets artigste event..

Uansett prøver å holde humøret oppe, og tenke positivt!


Piz Chris

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar